ספר מצוות גדול לאוין ח"א - א-קכו

ספר מצוות גדול לאוין ח"א - א-קכו

מכון שלמה אומן שמח לבשר על הופעת ההדפסה המחודשת והמתוקנת של סמ"ג לאוין (א-קכו), עם מבוא מקיף ומתוקן ומדור שינויי נוסחאות מתוקן, פורמט חדש, 1100 עמ'. 

הסמ"ג הוא ספר הלכה ומנין-מצוות של אחד מגדולי הראשונים, רבי משה ב"ר יעקב מקוצי שבצרפת, והוא אחד מעמודי הפסיקה שאליו מצויין בכל עמוד של הגמרא ליד הרמב"ם והטור. בדורות האחרונים כמעט ירד הספר משולחנם של הלומדים, בין השאר בגלל המהדורות המשובשות שלו. מכון שלמה אומן מוציא לאור מהדורה חדשה מושלמת ומתוקנת של אחד מספרי הפסיקה היסודיים ביותר. נושאי כליו, ביניהם מתקופת הראשונים, גם הם יוצאים לאור מתוקנים ע"פ כתבי יד, עם השוואה לשיטות הפוסקים האחרות ולמקורותיו של הספר (בעיקר הרמב"ם, ספר יראים וספר התרומה), עם מבואות ומפתחות. במקביל הוצאנו לאור את פירוש המהרש"ל השלם על הסמ"ג, שהוא תוצר לוואי של מפעל הסמ"ג ('על הדף' הכנסנו רק את המהדורה בתרא של המהרש"ל). הספר הוא עתיר עבודה ומאמץ, ודורש עיון בעשרות כתבי יד ובפירושים וחידושים רבים, גם לצורך עצמו וגם לצורך נושאי כליו.

 

בכרך זה נדפסו יחד שני הכרכים הראשונים  (תשנ"ג, תשס"ג) בהדפסה מחודשת ומתוקנת עם מבוא מקיף ומתוקן מאת הרב יואל קטן, ומדור שינויי נוסחאות מתוקן

 

חדש! יצא לאור כרך עשין חלק ראשון (א-פא) 

לרכישה הקש על הקישור סמ"ג עשין חלק א

כרכי הסמ"ג הנוספים בשלבי עבודה מתקדמים

₪82 במקום ₪96
דמי משלוח: החל מ- 18₪